Preinscripció 2024

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l'ensenyament en primera petició amb la puntuació definitiva a 2/05/2024

Publicació de l'ofici de la llista definitiva de sol·licituds que han demanat el centre i l'ensenyament en primera petició amb la puntuació definitiva a 3/05/2024

Identitat i caràcter propi

- L'alumne com a protagonista del seu propi procés d’aprenentatge.

- Metodologia l’aprenentatge competencial, cooperatiu i interdisciplinari.

- Eduquem per al respecte i la convivència en tots els àmbits de l'aprenentatge.

- Eduquem per la convivència i el respecte als altres basant-nos en la coeducació.

- Relació real i efectiva entre els pares, mestres, alumnes i altres professionals implicats dins la comunitat escolar

- Equip docent humà i implicat en els objectius, els valors i el caràcter propi del centre, que treballa en equip, amb un tarannà creatiu i innovador i en renovació permanent.

Missió

Ens comprometem a tenir una mirada respectuosa cap als infants i promovem el desenvolupament integral de tots ells i elles acompanyant-los en el seu procés de creixement personal i acadèmic, reconeixent-los com a ciutadans de l’avui i proporcionant-los eines per formar part d’aquesta societat. Ens vinculem a l’entorn i estem oberts a la comunitat educativa.

Projecte Ed. Infantil

El nostre projecte educatiu de d'infantil s'estructura en quatre eixos

Plans d'aprenentatge

Els plans de treball és una metodologia que fomenta l’autonomia, la iniciativa i la planificació dels infants i, al mateix temps, té en compte els seus interessos.

Es planifiquen un conjunt d'activitats d'aprenentatge que es presenten en forma de joc o racó centrats en un aspecte concret (llenguatge matemàtic/ llenguatge verbal) i l'alumne de forma autònoma escull el contingut a treballar en cada moment.

Llengua anglesa

Introduïm la llengua anglesa com a segona llengua a i4 des d'una perspectiva lúdica on es fomenta la comunicació i l'expressió oral amb l'objectiu de fer una primera aproximació a la llengua oral.

Psicomotricitat

Com l'activitat que afavoreix el desenvolupament de les possibilitats motrius, expressives i creatives dels infants a partir del moviment del cos. I al mateix temps ajuda a millorar la relació i la comunicació de l'infant amb l’entorn que els envolta.

Artística

L’art és un altre llenguatge important l'etapa on els nens i nenes poden expressar i comunicar tota la complexitat, no tan sols de la realitat física, sinó també del món  els sentiments i de les emocions.

A través de les arts plàstiques com la música donem llibertat als infants perquè experimentin, descobreixin, creïn i aprenguin.

Projecte Ed. Primària

El nostre projecte educatiu de primària s'estructura en quatre eixos

Plans d'aprenentatge

Educació Física

English project

Cultura digital

Afa 30Passes

L'AFA 30Passes és l'associació que gestiona els diferents serveis del centre.