Qui som?

L'escola

L'escola Trentapasses és un centre de titularitat pública ubicat a la comarca del Vallès Oriental.

Actualment s’hi imparteixen classes a alumnes d’Educació Infantil (3,4 i 5 anys) i Educació primària: Cicle Inicial 6-7 anys, Cicle Mitjà 8-9 anys i Cicle Superior 10-11 anys.

És una escola amb uns 50 anys d’història, actualment la trobem ubicada en un edifici al carrer Indústria, a prop del centre del poble.

Antigament formava part de la Zona Educativa Rural (ZER) Baix Montseny però degut al creixement d’alumnat va deixar de formar-hi part al juliol de l’any 2006.

En aquests moments l’escola té 9 aules: 3 d’educació infantil i 6 d’educació primària.

Totes les aules estan equipades amb canó de projecció i un espai d'assemblea i, les aules de primària amb una estació d'ordinadors amb accés a internet.

L'escola compta amb dues zones d'esbarjo. Una pels alumnes de primària, on disposen:

• Una pista poliesportiva on es porten a terme les classes d'Educació Física

• Una zona d'escalada equipada amb un terra de cautxú

• Una zona de gronxadors i sorrall

• L'hort

• Estructures de joc

• Zones d'ombra

I una altra zona d'esbarjo d'Educació Infantil amb diferents espais de joc:

• Una zona joc tranquil

• Una zona de picnic amb taules per poder seure a esmorzar

• Un sorall

Les aules d'Educació Infantil estan es tracten d'espais amplis per afavorir la lliure circulació exploració dels infants.

Totes les aules compten amb ordinador amb connexió a internet i un projector i lavabo pròpia adaptat als infants.