Cultura digital primària

En el procés de matrícula en el nostre centre al representant que porta a terme aquest procés ens ha de signar el full d’autorització: Autorització relativa als Compte GSuite.

Si és un alumne, creem un usuari: inicial nom.1r cognom.20XX@escolatrentapasses.cat (any d’inici de l’escolaritat al nostre centre). Aquest usuari serà únic al llarg de l’escolaritat al nostre centre.

Les llicències digitals amb les que treballem a l'etapa d'Educació Primària són:

Innovamat per tots els alumnes de primària

Glifing pels alumnes de 1r a 3r

Dictapp pels alumnes de Cicle Superior

Classroom per tots els alumnes de primària

I com a acció del Pla d'Estratègia Digital de Catalunya, els alumnes de cicle superior disposen d'una dotació informàtica subministrada pel propi Departament d'Educació i gestionada per l'escola. Es tracta d'un dispositiu Lenovo 300e ChromeBook Táctil 11,6" MT8173c, 4GB, SSD 32GB.