Pla d'aprenentatge

Els Plans d’aprenentatge parteixen del que anteriorment coneixem al centre com a Plans de Treball. I aquests, en la seva definició són:

un document que recull les activitats acadèmiques que els alumnes fan durant una quinzena i que es pot allargar a tres setmanes a criteri del mestre.

Aquesta temporalitat ha d’estar fixada en el primer full del Pla d’aprenentatge.

Es tracta d'una Pràctica d'Innovació Pedagògica reconuguda pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya des del curs 2019-2020.

L'objectiu principal de la nostra pràctica educativa és fomentar el respecte cap a l'alumne i el seu ritme d'aprenentatge segons els seus estats d'ànim o necessitats educatives, per afrontar una determinada tasca o altre, i afavorir la seva autonomia i iniciativa en la planificació i organització del seu procés d’aprenentatge.

Objectius pedagògics: