Cultura Digital de Centre

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital de l'Escola Trentapasses. D'aquesta manera, es pot tenir una visió completa de l'assoliment d'aquesta cultura que està portant a terme el nostre centre.

Plataforma Digital de treball del centre

L'Escola Trentapasses disposa d'un domini G Suite for Education propi subvencionat pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. D'aquesta manera tant alumnat, com professorat i el personal d'administració disposen d'un usuari propi: @escolatrentapasses.cat.

Documentació de centre

El centre organitza tota la documentació en unitats compartides gestionades des de l'usuari de la direcció del centre. Aquestes unitats es comparteixen exclusivament amb grups, de tal manera que en tot moment es controla qui té accés a la informació. En aquestes carpetes hi ha tota la resta d'informació que necessita el centre. Des de la documentació oficial (PEC, NOFC, projecte de direcció, etc), passant per llistes d'alumnes, sessions d'avaluació i graelles de resultats de l'avaluació de tot l'alumnat.

Seguiment de l'alumnat i documentació de centre

El seguiment del rendiment acadèmic i personal dels nostres alumnes, es fa a través de fulls de càlcul i editors de textos que el centre ha creat i que té organitzat en unitats compartides amb tot l'equip docent del centre. A aquestes unitats compartides només poden accedir amb l'usuari propi corporatiu assignat pel centre.

A més, en aquestes carpetes compartides, hi ha tota la resta d'informació que necessita el centre. Des de la documentació oficial (PEC, NOFC, projecte de direcció, etc), passant per llistes d'alumnes, fins a les sessions d'avaluació de cada un dels alumnes durant tots els cursos que està al centre.