Reciclatge

Projecte de reciclatge escolar

El 25 de setembre del 2015, els líders mundials varen adoptar un conjunt d'objectius globals per poder eliminar la pobresa, protegir el planeta i assegurar la prosperitat per tots/es com a part d'una nova agenda de desenvolupament sostenible.

Existeixen 17 objectius diferents, però tots ells tenen fites específiques que hauriem d'aconseguir en els propers 15 anys (2030).

Amb l'objectiu de que els/les nostres alumnes desenvolupin una consciència social i econòmica orientada a una producció i consum responsable hem iniciat un projecte orientat a reduir el volum d'envasos de plàstic que generem amb l'esmorzar.

L'equip docent hem elaborat una proposta de productes recomanats a per esmorzar que afavoreix a la reducció de productes envasats i, de retruc, observar que els productes més saludables per a la nostra dieta són aquells que no necessàriament precisa d'envàs.